FANDOM

Диментио е служителят на Граф Блек в Супер Хартиен Марио,който накрая се оказва главният злодей,който иска да завладее всички светове. Той е магьосник,който може да се телепортира,да се клонира,да стреля лъчи,да затваря врагове в експлозивни кутии и да създава свои собствени измерения,като Измерение Д,където всички са с 356 пъти по-силни.

За пръв път се сблъсква с героите в дървото Дотуд,където ги телепортира в Измерение Д,но е надвит. По-късно помага на О'Чънкс,като го подсилва с магия,за да победи Марио,но не успява. Когато Луиджи е хипнотизиран и става Господин Л,за да служи на Граф Блек, Диментио го изпраща в Подземния Свят на мъртвите,а след това и Марио,Прасковка и Баузър (който се съюзява с добрите в тази игра). След като те намират Луиджи и срещат Диментио отново в Замъка Блек,магьосникът разкрива,че всъщност им е помагал,за да се съберат,за да му помогнат и заедно да победят Граф Блек и да завладеят света. Те отказват да го направят и Луиджи го побеждава,обаче Диментио видимо се самоубива с него. След като героите побеждават Граф Блек,който иска да унищожи световете със Сърцето на Хаоса,магьосникът използва Луиджи и сърцето,за да създаде Супер Диментио-гигантско могъщо създание. Той разкрива плановете си на бившия си господар Блек,който вече иска световете да се запазят и да не се унищожат и го изпраща в Измерение Д заедно с Типи. Тъй като Блек и Типи се обичат, Чистите Сърца,който противодействат на Сърцето на Хаоса се възстановяват и премахват щита на Супер Диментио,който го прави непобедим. Така героите го побеждават. Той обаче оставя свой дух след смъртта си,който да продължи да контролира Сърцето на Хаоса,за да унищожи всички. Обаче Граф Блек и Типи се жертват,за да спсят всички светове от унищожение,а духа на Диментио остава в неизвестност.