FANDOM

Бобеното кралство е монархията,съседна на Кралството на гъбите. Главните му жители са бобеняците-зелени хора,различни от тодовете на Кралството на гъбите. Кралството е управлявано от Кралица Боб и синът и,наследник на трона-Принц Писли. Лейди Лима,дясната ръка на кралицата,също има власт. В кралството има много създания,подобни на тези на Кралството на гъбите. Главните врагове от кралството са Бобчетата или Бийнитата,както и по-рядка версия-Златните Бобчета. Вещицата Каклета и подчиненият и Фоуфул също живеят в монархията,като искат да използват всемогъщата Бобена Звезда,пазена от владетелите с години.

Области

В кралството има много области с различни създания в тях.

Полетата от звезден прах

Полетата от звезден прах са границата между Бобеното и Гъбеното кралство. Първата,по-малка половина от тях се нарича Бобените граници и е част от Кралството на гъбите,докато другата част е в Бобеното кралство. Двете части от полетата са разделени чрез крепост,в която са Граничните братя-две куупи,които позволяват на хората да преминат,ако победят в играта Граничен скок. Друга част от областта е охранявана от братята Старшейд. Владетеля на този регион е Толстар.

Планина Хуухуу

Полите на планината са пазени от Хуухуурос,древното оръжие на хуухуу цивилизацията. На върха на планината се намира редкия Хуухууу камък.

Градът на Бобения замък

Столицата на Бобеното кралство. В центъра се намира Бобения замък.

Гора Чъкълхък

В гора Чъкълхък се намира легендарният Чъкола плод,от който се прави Чъкола Кола. Гората е пазена от Чъкълрут,а в дъното и е дървото Мама Чъкалола,където Бълбук вари Чъкола Резерва-много рядък тип Чъкола Кола.