FANDOM

Баузър Младши е синът на Баузър с неизвестна майка,който за пръв път се появява в Супер Марио Слънчев Изгрев.

Супер Марио Слънчев Изгрев

Баузър Младши се дегизира като Сенчестия Марио и извършва престъпления с Магическата Четка,като Марио е набеден за тях. Баузър го лъже,че той е зъл и че Принцеса Прасковка е майка му,но щом бащата и синът са победени,Баузър разкрива,че Прасковка не е истинската му майка,а младши отговаря,че знае и че иска да се бие с Марио отново.

Нови Супер Марио Братя

В тази игра Баузър Младши отвлича Прасковка и след като баща му е победен два пъти,той го съживява и се бие заедно с него срещу Марио,но е победен.

Супер Марио Галактика

В играта Баузър Младши има няколко собствени галактики,като държи три от Великите Звезди. В първата му галактика-роботският му реактор,той изпраща гигантският робот Мегакрак,в който е скрил първата Велика звезда,но роботът е победен и Марио взима звездата. Втората среща с него е в армадата му от въздушни кораби,където самият той се бие,но губи и Марио взима следващата Велика звезда. В третата среща в неговия лава реактор той изпраща Крал Калиенте срещу Марио,но Марио го побеждава и взима следващата звезда.